WAAR GELOOF IK IN?

VISIE

Om mee te kunnen met de markt, zul je de klant centraal moeten zetten. Iedereen heeft het er over en vele bedrijven worstelen hiermee. De klantenservice is daar een onderdeel van. 
Vaak wordt de klantenservice beoordeeld op de SLA en meten we van alles om hem zo aan te sturen. In mijn visie kan en moet dat anders. Vanuit de medewerker. Zorg ervoor dat hij kan doen waar hij voor is aangenomen: focus op de klant! Dat lijkt zo vanzelfsprekend maar schort het vaak aan. Klantenservice medewerkers zien hun werk vaak als tijdelijk. Hoe zorg je ervoor dat ze er voor gaan? Bedrijven vinden dat ze outside in denken en doen. Is dat werkelijk zo? Hoe vaak zijn gewoontes en ideeën niet ingesleten?

Beter door eenvoud is mijn motto. De Klantenservice Dokter kan je daar bij helpen. Juist door mijn brede ervaring en pragmatische aanpak kan ik het verschil maken waarbij ik altijd denk en handel vanuit de klant en de medewerker voor een gezond resultaat.

Wanneer heb jij voor het laatst een klant gesproken?

CASES

Geen personeel kunnen krijgen...?

Met net even anders denken lukt het wel.

Waarom social zo'n belangrijke en slimme plaats kan innemen binnen de klantenservice.

Nieuw team, zelfsturing en social, hoe simpel kan het soms zijn...

Chatten zonder personeel op klantenservice, oplossing.

  • LinkedIn Social Icon
  • Facebook Social Icon

©2020 by De Klantenservice Dokter.