SUCCESVERHALEN

SAA Verzekeringen

7 maanden
 

Na enkele maanden onderweg te zijn als Klantenservice Dokter bij SAA Verzekeringen vallen de geschudde kaartjes netjes in elkaar. Medewerkers ervaren minder stress en vinden rust. Klanten worden supersnel in een warm bad ondergedompeld en het aantal dat daar niet op wil wachten is nihil. De werkzaamheden zijn gestructureerd en de systemen zijn onder de loep genomen en vereenvoudigd. De veranderingen rustig doorgevoerd zodat iedereen deze ook heeft kunnen adopteren. Het zijn tenslotte de medewerkers die er hun voordeel mee moeten doen voor de klant. Door als externe door het bedrijf te mogen lopen kun je ook uitstekend de stem van de klant doorvertalen naar de diverse afdelingen. Er wordt toch met net even meer aandacht naar je geluisterd. Gelukkig kan ik mijn "net even anders" ook mooi kwijt. KCC is nu Welkomteam en "wat kan -ik- voor u doen vandaag" de nieuwe opening. Trots op het resultaat wat wij met z'n allen bereikt hebben. Van een wachttijd van 8-10 minuten naar een nette minder-dan-een-minuut!

Geen personeel kunnen krijgen...?

Met net even anders denken lukt het wel.

Waarom social zo'n belangrijke en slimme plaats kan innemen binnen de klantenservice.

Nieuw team, zelfsturing en social, hoe simpel kan het soms zijn...

Chatten zonder personeel op klantenservice, oplossing.

  • LinkedIn Social Icon
  • Facebook Social Icon

©2020 by De Klantenservice Dokter.