EVEN VOORSTELLEN

IMG_0706.jpg

SANDER KOUWENHOVEN

Klantenservice Dokter

Inmiddels meer dan 15 jaar ervaring in de contactcenter branche. Van agent tot manager en juist door het zelf meegebeld te hebben, weet ik waar het over gaat.


10 jaar bij Coolblue als verantwoordelijke voor het klantcontact in Nederland en België. Van 10 agents naar 100 agents en onderdeel mogen zijn van het maken van Coolblue tot meest klantvriendelijke bedrijf in NL en BE. Juist meegewerkt en gedacht op meerdere facetten binnen het bedrijf. De klant zit dus in mijn DNA!
Bij BCC een ander facet van het vak. Roeien met de riemen die je hebt. Vechten voor je budget dat te klein is maar toch het aanbod creatief verwerken. Slimmer door eenvoud.


Als bestuurslid van de CCMA, zit ik in een mooi netwerk en kom ik ergens niet uit, dan weet ik welke specialisten ik kan raadplegen.

ERVARINGEN

CCMA BEROEPSVERENIGING

Als bestuurslid van de CCMA zit je midden in het vak. Ben je op de hoogte van de laatste ontwikkeling en heb je een professioneel netwerk om je heen. De CCMA staat er voor om h et vak naar een hoger plan te tillen door events te organiseren (MOTY, Klantcontact week) en kennisdeling mogelijk te maken.

BCC

Van ongestructureerde afdeling gemaakt tot goede resultaten met twee vestigingen en omnichannel klantenservice, die klantgericht is.

  • NPS/KTV geïntroduceerd en implementatie 

  • Workflows geoptimaliseerd 

  • Whatsapp gestart

  • IVR en 900 nummer weg

  • 1ste en 2de Lijn ingesteld

  • 2de vestiging geopend op een winkelvloer (zie verhaal Young Capital)

  • Nieuw beoordelingssysteem geïntr oduceerd

  • Customer Journey workshop 

COOLBLUE

Aan de wieg gestaan van het meest klantvriendelijke bedrijf van Nederland als manager klantenservice (10 jaar). Kosten gaan voor de baten en denk buiten de geijkte paden, als de klant maar tevreden is! Veel gewoon eerst klein uitproberen en leer van je mislukte projectjes maar vier je successen. Open eerlijk en direct en wees eerlijk naar je klant want dat betaald hij terug met loyaliteit.

  • Verantwoordelijkheid bij agenten neergelegd

  • Selfservice stakeholder

  • Social kanalen gestart

  • Handgeschreven kaartjes klanten geïntroduceerd 

  • Kwaliteitsmedewerker + systematiek geïntroduceerd 

  • Afzonderlijke retouren KS introductie

  • Verzelfstandiging KS België gestart

  • Kennisbank opgezet

  • Chat gestart

ONDERNEMER IN FRANKRIJK

Stap genomen om te emigreren naar Frankrijk met vrouw en klein kind. Gewoon doen, aanpakken en snel de taal meester te zijn. Niet bang zijn voor nieuwe uitdagingen

BOEKENBRANCHE

Meerdere functie bekleed in de boekenbranche. Van bedrijfsleider boekhandel Paagman tot directie assistent bij uitgeverij Waanders. Boeken hebben vaste prijzen en je moet dus op een andere manier de kant aan je binden.
Daar geleerd te luisteren naar de klant en hem te adviseren zodat hij bij jou koopt

  • LinkedIn Social Icon
  • Facebook Social Icon

©2020 by De Klantenservice Dokter.